Analýza webu/e-shopu
aneb zkontrolujte svůj e-shop
- Stavíte či předěláváte svůj e-shop/web?
- Potřebujete ujistit, co dát na stránku a kde má být daný prvek, aby to fungovalo?
- Rádi byste odhalili, co je špatně, nebo jak web/e-shop působí?
Získejte odborný pohled zvenčí
Už se nemusíte hádat sami se sebou či se svým webařem, kam co umístit a co skutečně funguje. Už nemusíte přemýšlet, jestli použít modrou nebo fialovou barvu. Analýza vám odhalí oči.
- Odhalte nefunkční prvky a chyby, díky kterým vaši zákazníci odcházejí.
- Zaměřte svou pozornost na detaily. Změňte text nadpisu, upravte barvu tlačítka nebo změňte pozici prvků. I malá změna může vyvolat změnu v konverzi.
- Analyzujte jednotlivé stránky a dodejte jim kontext. Objevte problémy a získejte jejich řešení. Navíc vám ukážu správné příklady z praxe.
- Získejte konzultaci na míru vašim potřebám.
Varianty
Zkontrolujte svůj e-shop
Očko odborníka
Zákazníkův pohled
Kompletní analýza
Kontrola e-shopu/webu UX & Copy seznamem standardů
Prožeňte svůj e-shop/web seznamem standardů, které je potřeba dodržet při tvorbě webu/e-shopu. Jak z hlediska textů, tak použitelnosti. Výsledkem kontroly je seznam doporučení a tipů pro úpravu.
100 prvků
120 prvků
160 prvků
200 prvků
Testování webu/e-shopu ve FB skupinách
Principem je letmo otestovat váš web/e-shop a zjistit základní názor těch, co na web/e-shop přijdou. Vycházejí zde krásné tipy a pointy k zamyšlení. Nejde o plnohodnotné testování.
Analýza e-shopu/webu z pohledu odborníka
Celý web/e-shop projdu svým odborným očkem a v 1 – 2 hodinovém videu shrnu chyby počítačové i mobilní verze. Vysvětlím, co daná chyba způsobuje a navrhnu vhodné řešení. Nezapomínám ani na ukázky z praxe.
Vyhodnocení Smartlook/Hotjar
Na web si nasadíte jeden z nástrojů, který zaznamenává pohyb zákazníků. Z něj vyhodnotím, na co klikají, kudy chodí a kde se často ztrácejí.
Uživatelské testování podle S. Kruga
K vašemu webu/e-shopu si posadím testery, díky kterým odhalíte až 80 % problémů. Chybu tak jasně definuji a navrhnu jasné řešení.
3 testeři
5 testerů
Rozhovory se zainteresovanými stranami
Podívám se na vás a celé podnikání z hlediska 3 základních stran. Co chcete vy sami, vaši zaměstnanci (spolupracovníci) a zákazníci. Zjistíte tak, co by uvítali vaši zaměstnanci pro ulehčení práce a naopak co zákazníci nenašli a rádi by.
Grafický návrh „jak by to mohlo vypadat“
Z výsledků vybereme 3 strany, které potřebují největší úpravy. Ty poté rozpracuji a navrhnu, jak by se měly změnit. Uvidíte je graficky i textově.
Cena
3.200 Kč
10.100 Kč
25.000 Kč
49.000 Kč
Jednotlivé služby lze objednat samostatně.
Vytěžte ze svého webu/e-shopu maximum ještě dnes
Levandulovna.cz
„Moc děkuji Míše za zpětnou vazbu na náš e-shop. Je skvěle zpracovaná a možnost doptání na věci, kterým nerozumíte je krásný bonus. Dnes mi to ujasnilo malinko co je SEO a jak s tím naložit, aby náš e-shop byl více vidět. Míša mi to jednoduše vysvětlila a názorně ukázala kam se podívat a jak to změnit. Díky moc, velice doporučuji.“
Adéla Heindorferová
Dortnedort.cz
„Spolupráce s paní Hakenovou byla výborná. Rozbor webu byl vypracován velmi pečlivě, za neuvěřitelně krátkou dobu. Ačkoliv e-shop funguje již delší dobu, hodně doporučení jsem okamžitě implementovala.“
Lucie Kunčarová
uhoblinky.cz
„Paní Míša pro mě dělala analýzu mého e-shopu. Zodpověděla jsem pár otázek a za velmi krátkou dobu mi přišla velmi podrobná analýza webu. Líbilo se mi, že to nebyla pouze kritika, ale i pochvala. Vše bylo detailně rozepsané, včetně návrhu řešení, což je k nezaplacení. Se službou jsem velmi spokojená a vřele doporučuji. Super přístup, super služba!“
Hana Smejkalová