Copywriting a uživatelská přívětivost je super kombo

Jak špatnou vlastnost proměnit ve výhodu

To máte tak. Před 6 lety jsem úspěšně ukončila svou kariéru zapisovatelky na okresním soudě. Nic negativního v tom nehledejte. Jednoduše se na svět podíval můj první drak. Chtěla jsem ale své zkušenosti nějak využít, a tak jsem začala psát články pro Skrblíka. 

Po roce u nich jsem si uvědomila, že mě to neuvěřitelně baví, naplňuje a potřebuju zjistit víc. Rozumějte: Prostě u ničeho dlouho nevydržím. Vždy se pro něco nadchnu, nasaju to nejdůležitější a po nějakém čase to zase přejde. Vždy to pro mne byla negativní vlastnost. 

Copywriting dokázal přetavit mou neduhu v obrovskou výhodu, kterou mohu využít každičký den a zároveň se zlepšovat v jednom a tom samém oboru. Nasát klientův obor, aplikovat své zkušenosti a napsat text, který … (doplňte si sami).

Michaela Hakenová

Od copywritingu ke tlačítku

Jednou jsem textovala web a klientka se mě ptá, kam má umístit tlačítko. Řekla jsem si: „Hej, to copík neřeší. Nebo jo?“

To víte, že neřeší. Ale to bych nebyla já, abych nezačala zkoumat. Ponořila jsem se do tajů UX natolik, že jsem mu obětovala poloviční úvazek. Jeden den psala texty, jeden den studovala (a to i 16 hodin denně) a do toho se starala o druhou dračici v postýlce. 

Díky tomu všemu jsem si uvědomila, že chci pomáhat všem, kteří mají e-shop či web a nebojí se zlepšovat svou prezentaci. Zároveň vím, že dokážu vše srozumitelně vysvětlit, aby to pochopil každý.

Dnes už nejenže textuji e-shopy, ale dokonce je i pomůžu vyladit tak, aby lépe fungoval. A to je super kombo.

Celý rok 2023 jsem rozšířila své spolupráce nejen na majitele, ale i na webaře. Dávám jim zpětnou vazbu a pomáhám s tím, aby web či e-shop byl bez chyb. Také rozšiřuji úžasné spolupráce. Jsem součástí kurzů, kde pořádám workshopy a dávám zpětné vazby.

Ptáte se proč právě se mnou?

Zkusím to zkrátit. 

a) Jsem přímá. Najdu chyby na e-shopu, ale vaše ego zůstane neposkvrněné.

b) Vycházím z testování velkých agentur. Má doporučení na úpravy a vylepšení vycházejí ze závěrů velkých agentur. Pokud už dostanete můj subjektivní názor, řeknu vám ho.

c) Jsem nakopávač. Mí klienti mi říkají, že jsem nejen milá, ale nějakým zvláštním způsobem vás dokopu k tomu něco udělat.  

d) Vše vysvětlím, abyste tomu rozuměli. Záleží mi na tom, abyste věděli, proč to je špatně, jak by to mělo být a co se stane, když to nezměníte. 

e) Práci dodávám včas. Nesnáším, když nestíhám, takže radši stíhám pořád :D.

f) Jsem systematická. Projdu váš e-shop postupně tak, abych nic nevynechala.

Michaela Hakenová

A jak pomohu vám?

  • Otestuji e-shop?
  • Vytvořím analýzu?
  • Dodám nové texty?

Stačí si jen vybrat