Zkontrolujte svůj e-shop před vánoční sezónou

Položte pevné základy příjemného e-shopu

Cena: 990 Kč

Michaela Hakenová

Víte, jak zákazníci používají váš e-shop?

Stále stejné chyby jsou příčinou nízkých tržeb

Prošla jsem přes 400 e-shopů a ve všech jsem našla stejné chyby. Nedostatky, které odrazují zákazníky od nákupu. 

Pokud zákazník narazí na pár chyb, nic se neděje. V případě, že překážek bude víc, jeho frustrace se zvětší na takovou míru, že odejde. A vy přijdete nejen o zákazníka, ale i o peníze.

Odstraňte překážky a zvyšte spokojenost zákazníků

Kategorie e-shopu

Položte stabilní základy dobrého e-shopu

V unikátní e-mailové sekvenci Zkontrolujte svůj e-shop projdete celý obchod včetně počítačové i mobilní verze a získáte více než 100 tipů ke kontrole. Odpovíte si na otázky typu:

Pokud narazíte na bod, který si nemůžete odškrtnout, máte čas to do vánoční sezóny ještě napravit. Objevíte i zákoutí e-shopu, která by vás ani nenapadla řešit. Získáte tajné tipy, které otestovaly největší agentury světa na několika stovkách e-shopů. Navíc si vytvoříte perfektní odrazový můstek pro vylepšení vašeho e-shopu. 

Upozornění: Přečtením této e-mailové sekvence se u vás mohou projevit vedlejší účinky v podobě nacházení chyb v použitelnosti u jiných e-shopů.

Žádný dlouhý kurz, žádná videa, která požírají váš čas. Pouze:

10 check-listů

10 e-mailů

5 týdnů

Jak to bude probíhat?

copywriting

Nastal čas zkontrolovat váš e-shop

Budete překvapeni, kolik chyb najdete

Cena: 990 Kč

Nahlédněte pod pokličku mé každodenní práce a získejte seznam, který procházím v každé velké analýze e-shopu

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Co na sekvenci říkají účastníci minulého běhu?

„Zkontrolujte svůj e-shop je něco jedinečného. 2x v týdnu jsem získala e-mail s modrým srdíčkem v předmětu, které mi připomnělo, že je čas kontrolovat. A nezapadlo v těch ostatních :D. Ocenila jsem i číslování, takže vše bylo přehledné a jasné. Když jsem se na něco potřebovala dozeptat, vždy jste mi perfektně a rychle odpověděla ve skupině.

Samotné check-listy byly super. Doporučuji všem e-shopům i těm malým, co s UX teprve začínají. Za skvělou cenu jsem dostala spoustu tipů, které bych nikde nenašla. Děkuji a těším se na další spolupráci.“

Sabina Jurásková

„Tak jsem do toho šla i se svým e-shopem. Zakládala jsem si ho sama a potřebovala jsem si ujasnit, jak na tom je. Vše bylo perfektně zorganizované a přehledné. Check-listy jsou některé krátké, jiné dlouhé. Našla jsem tam tipy na vzhled, texty, objednávkový proces a další.

Co oceňuji je fakt, že samotná kontrola mi trvala max. 10 minut. Takže léto je pro kontrolu to nejlepší období. Určitě si u Vás objednám analýzu a postupně vyladíme můj e-shop konkrétně. Základ už mám :). Sekvenci doporučuji malým i větším e-shopům, protože tam najdete fakt všechno.“ 

Zuzana Morávková

Časté dotazy

Pro všechny e-shopaře. Malé i větší. Nejvíce chyb najdou ti, kteří si e-shop postavili sami. Ti, co už na něm nějakou dobu pracují si alespoň potvrdí, že mají základ správně.

Stejně tak z check-listu mohou čerpat i ti, kteří e-shop teprve plánují. Díky němu budete vědět, jak má základ vypadat.

Nemusíte. Je pro všechny, kteří chtějí svůj e-shop zkontrolovat. Shoptet, Fastcentrik apod. se dají upravit pomocí kodéra. Může se stát, že nějaká úprava nepůjde udělat. Pak je potřeba hledat jiné, vhodnější cesty.

Celý srpen. Začínáme 1. a končíme 31.

E-mail chodí každé pondělí a středu.

Neuteče. Po návratu na vás bude obsah čekat.

Projít si celý e-mail včetně přílohy zabere pár minut při ranní či odpolední kávě. Samotná kontrola dá dohromady okolo 30 minut. Počítejte ale s tím, že náprava už je na delší dobu.

Pokud vám nedorazil e-mail, mrkněte do hromadných, doručených či do složky spam. A v případě, že jste prolezli celý e-mail a nikde nic, napište mi na hakenovamichaela@email.cz