Je váš e-shop důvěryhodný?

Záznam živého workshopu

Analýza e-shopu Michaela Hakenová

Důvěryhodnost je nejčastějším problémem

Ze svých analýz a konzultací vím, že důvěryhodnost je první věc, na kterou se ptáte. Nejste si jistí:

Abyste získali punc „důvěryhodný“, máte na to přesně 0,1 vteřiny. Pokud dodržíte pár zásad, které vašim zákazníkům automaticky a bez uvědomění sdělí, že u vás mohou nakoupit, máte vyhráno. Na workshopu se dozvíte, které to jsou a zároveň si je zkontrolujete.

remysl

Co se na workshopu naučíte?

První dojem je základním prvkem důvěryhodnosti

Lidé dají na první dojem. A to jak u lidí, tak u e-shopů. V první části se zaměříme na to, proč je to důležité a čím první dojem ovlivníte. Protože čím lepší první dojem, tím delší čas lidé stráví v e-shopu.

Základní prvky důvěryhodnosti

Proniknete do tajů textů, grafiky, fotografií i důležitých údajů, které na e-shopu mít prostě musíte. Bez čeho se neobejdete. Získáte i přehledné tipy, jak s jednotlivými prvky pracovat a proč nevhodné použití vzbuzuje více ostražitosti.

Co prohlubuje důvěryhodnost

Zjistíte, co můžete přidat navíc, abyste byli důvěryhodnější. Zkrátka, aby zákazník automaticky najel do módu: „nebojím se tu nakoupit“. 

Kdo workshop využije na maximum?

Jak to bude probíhat?

Záznam je k dispozici
do 30.8.2024.

Délka:
1 hodina a 24 minut

Pro koho?
Všichni e-shopaři

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.
detailproduktu

Povinně zveřejňované informace

Jak se e-shopy mohou učit od kamenných prodejen

Záznam workshopu

ihned k dispozici

Jak psát články aneb zaměříme se na vyhledatelnost (SEO)

Záznam workshopu

ihned k dispozici

Využijte potenciál patičky

Záznam workshopu

ihned k dispozici