Důvěryhodnost je nejčastějším problémem
Ze svých analýz a konzultací vím, že důvěryhodnost je první věc, na kterou se ptáte. Nejste si jistí:
- jak e-shop působí.
- zda nebrání lidem v nákupu.
- co ji vlastně ovlivňuje.
- jak s ní pracovat.
Abyste získali punc „důvěryhodný“, máte na to přesně 0,1 vteřiny. Pokud dodržíte pár zásad, které vašim zákazníkům automaticky a bez uvědomění sdělí, že u vás mohou nakoupit, máte vyhráno. Na workshopu se dozvíte, které to jsou a zároveň si je zkontrolujete.
Co se na workshopu naučíte?
První dojem je základním prvkem důvěryhodnosti
Lidé dají na první dojem. A to jak u lidí, tak u e-shopů. V první části se zaměříme na to, proč je to důležité a čím první dojem ovlivníte. Protože čím lepší první dojem, tím delší čas lidé stráví v e-shopu.
Základní prvky důvěryhodnosti
Proniknete do tajů textů, grafiky, fotografií i důležitých údajů, které na e-shopu mít prostě musíte. Bez čeho se neobejdete. Získáte i přehledné tipy, jak s jednotlivými prvky pracovat a proč nevhodné použití vzbuzuje více ostražitosti.
Co prohlubuje důvěryhodnost
Zjistíte, co můžete přidat navíc, abyste byli důvěryhodnější. Zkrátka, aby zákazník automaticky najel do módu: „nebojím se tu nakoupit“.
Kdo workshop využije na maximum?
- Začínající e-shopaři, kteří chtějí obchod postavit správně.
- Ti, co chtějí svůj e-shop posunout na vyšší úroveň.
- Všichni, co si chtějí zkontrolovat správnost svého řešení.
Jak to bude probíhat?
Záznam je k dispozici
do 30.8.2024.
Délka:
1 hodina a 24 minut
Pro koho?
Všichni e-shopaři
Povinně zveřejňované informace
- Formát: video
- Video se zobrazí přímo ve vašem prohlížeči. Ten je třeba mít aktualizovaný na nejvyšší úroveň.
- Používání: Kliknutí na tlačítko play spustíte video.
- Dodání: jednorázově
- Způsob dodání: e-mailem získáte odkaz na video
- Záznam je v nejnovější verzi
- Aktualizace nejsou součástí ceny
- Workshop je bez podpory
Jak psát články aneb zaměříme se na vyhledatelnost (SEO)
Záznam workshopu
ihned k dispozici