Webový copywriting
Jasně, přehledně a stručně. Přátelsky a odlehčeně.
Tak takhle vám natextuji web či e-shop.

Webový copywriting = vaše podnikání, má slova
Webové stránky i e-shop jsou plné textů. Od homepage, přes „o nás“ až po prodejní stránky. Ať už nabízíte službu nebo produkt, chtě nechtě je to vaše vizitka. Tak si ji nenechte zkazit texty od dodavatelů, špatnou češtinou či sekretářky slovníkem.
Nepoťte se u prázdného papíru. Nechte to na mě
- Homepage,
- stránku o nás,
- popisky produktů,
- návodné popisky kategorií,
- nebo celý web.
To je webový copywriting od Míši

Jak webový copywriting probíhá?
1.
Poznání vašeho podnikání
Prvním velkým úkolem je poznat vás a vaše podnikání. Na začátku posílám delší úvodní dotazník, kde se zeptám na vše potřebné. Pokud je to pro vás příjemnější, můžeme si zavolat a popovídat si po telefonu nebo přes videohovor.
2.
Průzkum trhu a zákazníků
Druhá fáze je na mně. Projdu všechna zákoutí internetu a zjistím, co zákazníka trápí, co ho zajímá a podle čeho produkt vybírá. Projdu konkurenci a zorientuji se ve vašem oboru. Mimochodem jsem technický tip :D.
3.
Návrh vhodného řešení textů
V případě, že nemáte představu, podíváme se společně na možné řešení všech textů. Načrtneme vhodnou strukturu a pobavíme se o tom, jak text co nejvíce přizpůsobit vašemu zákazníkovi.
4.
Webový copywriting
Až nyní přecházím k samotnému psaní. Tady využiji všechny předchozí kroky. Než vám je zašlu, podrobím je zkušenému oku korektorky.
Texty vznikají postupně, takže spolu budeme v kontaktu po celou dobu spolupráce. Je to lepší z hlediska vaší kontroly i zapracování připomínek.
5.
Připomínky
V rámci ceny získáte 1 revizi, tedy zapracování připomínek. Pokud se vám nebude líbit věta, slovo či odstavec, stačí v dokumentu přidat komentář a poslat mi text zpět.
Je to zároveň třetí kontrola, že nevypustíme nějakou hloupost. Text kontroluji já, korektorka a vy.
6.
Hotovo
Nyní máte v ruce zbrusu nové texty ve formátu .docx. Nyní už stačí všechno nahrát.
V případě potřeby jsem schopná nahrávat texty přímo na web. V různých rozhraních se učím velmi rychle.
Kolik stojí webový copywriting pro e-shopy?
Hodinová sazba
800 Kč
Dlouhodobé spolupráce
690 Kč za hodinu
Napište si o nezávaznou cenovou nabídku
Do e-mailu napište:
- co potřebujete natextovat,
- počet textů (pokud toho bude víc, např. 30 ks popisků produktů, web o 6 stránkách apod.),
- délku textů (ideálně ve znacích. Pokud nemáte představu, i to zmiňte).
- Potřebujete: levně / pořádně
- Chcete: nové texty / doladit texty

Kolik stojí...
Chápu, že potřebujete alespoň rámcovou představu. Tady záleží, zda texty potřebujete:
- levně
- pořádně
A také, zda jsou nové, nebo jen lehce vyladěné. Každopádně mám tu pár příkladů pro představu:
Ukázkové ceny textů: levně / pořádně
- Popisek produktu (900 znaků): 400 Kč / 900 Kč
- Kategorie produktu (1.800 znaků): 800 Kč / 1.600 Kč
- Blogový článek (3.600 znaků): 1.500 Kč / 2.900 Kč
- Malý web o 4 stranách: 7.000 Kč / 12.000 Kč
Tasty Coffee
Popisky produktů
„Spolupráci s paní Hakenovou jsme začali na počátku našeho projektu s kávou, kde bylo zadání pro copywritera vytvoření popisku produktu. Paní Hakenová pro nás připravila popisy produktu kdy dokonale vystihla popis káv. Popisky jsou velmi přehledně a stručně napsány. Líbí se mi vystižení významu daných káv společně s výstižným popisem u daných produktu kterou slouží jako doplňkový prodej. Z celého našeho týmu Tasty coffee Vám tímto děkujeme za spolupráci.“
Realizace: 2022 tastycoffee.cz
