Texty pro váš web nebo e-shop? Jedině web copywriter
Jsou pro vás texty spíše utrpení?
- Snažíte se napsat texty na svůj web, ale nevíte, jak na to?
- Díváte se do prázdné obrazovky a přemýšlíte, jak to pojmout?
- Psaní textů stále odkládáte?
- Nebo jste dokonce ve fázi, kdy jste to vzdali?

I vy můžete mít texty, které prodávají
- Texty, které nebudou jen vyplňovat prázdný prostor na webu.
- Budou užitečné pro čtenáře i pro vyhledávače.
- Texty, které vyvolají akci (nákup, kontakt, objednávku).
- Ale také texty, které budou zákazníci chtít číst.

Už to neodkládejte. Využijte web copywritera a ušetřete svůj čas
Napíšu vám originální texty na míru vašemu projektu nebo produktu.
Textům dodám duši i emoce a vyvolám v zákaznících potřebu koupit, objednat nebo vás kontaktovat.
Dostanete texty, které budou užitečné pro čtenáře, ale i pro vyhledávače.
V případě potřeby vím, jak má vypadat prodejní stránka, jak jí sestavit a jaký text použít.
Ale není copywriter jako copywriter. Říká se: “Kdo dělá víc věcí najednou, nedělá ani jednu pořádně.” A proto se i copywriter musí nějak specializovat.
Na co se v copywritingu specializuji?
- Web copywriting - texty na weby.
- E-shop copywriting - texty na e-shopy.
- Blogové články.

Copyediting
Co to je? Možná to odvodíte podle názvu. Každopádně pokud potřebujete texty doladit, okomentovat nebo vyšperkovat, pak je to copyediting.
Princip je jednoduchý:
Vy si napíšete text + já ho upravím = perfektní prodejní text
Je stále více oblíbenější. Důvody jsou prosté:
- je to levnější,
- máte tam vše, co tam chcete mít,
- máte z toho lepší pocit.
Kolik to stojí?
Copywriting
450 Kč/h
Copyediting
360 Kč/h
Jaké podklady budu pro perfektní texty potřebovat?
Copywriting i copyediting není jen o psaní. Abych dokázala texty správně pojmout, zacílit na konkrétního zákazníka a sestavit tak, aby splňovaly váš cíl, budu potřebovat podklady. (Případně je můžeme společně sestavit.)
Co budu potřebovat?
- Základní údaje
- hrubá představa o výsledné podobě textů
- termín dodání
- osoba, která text bude schvalovat
- Pozadí textu
- popis cílové skupiny vč. person
- jakým kanálem bude text propagován
- specifikace oboru - je nějaká slovní zásoba, kterou váš obor využívá?
- co je cílem textu (prodat, poučit, oslovení zákazníků, podpora image firmy apod.)
- Text
- podklady relevantní k samotnému textu
- style guide - tone of voice, content strategy, odborná terminologie (jak se vyjadřujete nyní? Máte nějaké specifické vyjadřování?)
- analýza klíčových slov
- analýza konkurence - kdo to je, jakou mají pozici na trhu, jakou mají image, kde vystupují
Ano, je toho hodně. Ale ke kvalitnímu textu není snadná cesta.
A ano, text lze vytvořit i bez některých údajů, ale nebude tak cílený a kvalitní.