Webový copywriting
Jasně, přehledně a stručně. Přátelsky a odlehčeně.
Webový copywriting = vaše podnikání, má slova
Webové stránky i e-shop jsou plné textů. Od homepage, přes „o nás“ až po prodejní stránky. Ať už nabízíte službu nebo produkt, chtě nechtě je to vaše vizitka. Tak si ji nenechte zkazit texty od dodavatelů, špatnou češtinou či sekretářky slovníkem.
Nepoťte se u prázdného papíru. Nechte to na mě
Weby a e-shopy se u mě mají jako v bavlnce. Ať už jde o
- homepage,
- stránku o nás,
- popisky produktů,
- návodné popisky kategorií,
- prodejní stránky (kurzy, workshopy, e-booky atp.),
- stránky služeb.
S webovým copywritingem od Míši můžete jen získat
1.
Nové texty na web
K novým webům či produktům je potřeba nových textů. Chcete-li zaujmout, jsou právě ony tou správnou volbou.
2.
Úprava textů
Potřebujete stávající texty jen poupravit do prodejní podoby? Žádný problém. Pojďte jim dát trochu toho prodejního lesku.
3.
Texty od AI
Napsala vám texty umělá inteligence, ale pořád vám to nějak neštymuje? Text se čte trhaně, věty na sebe nenavazují a je potřeba to doladit?
Kolik stojí webový copywriting?
Jednorázové spolupráce
800 Kč/hod.
Dlouhodobé spolupráce
690 Kč/hod.
Dlouhodobé spolupráce s vyšší časovou dotací (od 20 hodin/měsíc) mají individuální kalkulaci.
Ceník úprav textů
Surový text
1.000 Kč/NS
- Rozdělení textu do odstavců,
- vytvořit nadpisy,
- lehce textově doladit,
- vytučnit, něco prolinkovat,
- zapracovat klíčová slova,
- korektura.
Základní text
600 Kč/NS
- Vytvořit nadpisy,
- lehce textově doladit,
- prolinkovat, vytučnit,
- zapracovat klíčová slova,
- korektura.
Text k doladění
400 Kč/NS
- Lehce textově poupravit,
- doladit, zda to dává smysl,
- vytučnit to důležité,
- zkontrolovat klíčová slova,
- korektura.
Jak webový copywriting probíhá?
1. Poznání vašeho podnikání
Prvním velkým úkolem je poznat vás a vaše podnikání. Na začátku posílám delší úvodní dotazník, kde se zeptám na vše potřebné. Pokud je to pro vás příjemnější, můžeme si zavolat a popovídat si po telefonu nebo přes videohovor.
2. Průzkum trhu a zákazníků
Druhá fáze je na mně. Projdu všechna zákoutí internetu a zjistím, co zákazníka trápí, co ho zajímá a podle čeho produkt vybírá. Projdu konkurenci a zorientuji se ve vašem oboru. Mimochodem, jsem technický typ :D.
3. Návrh vhodného řešení textů
V případě, že nemáte představu, podíváme se společně na možné řešení všech textů. Načrtneme vhodnou strukturu a pobavíme se o tom, jak text co nejvíce přizpůsobit vašemu zákazníkovi.
4. Webový copywriting
Až nyní přecházím k samotnému psaní. Tady využiji všechny předchozí kroky. Než vám je zašlu, podrobím je zkušenému oku korektorky.
Texty vznikají postupně, takže spolu budeme v kontaktu po celou dobu spolupráce. Je to lepší z hlediska vaší kontroly i zapracování připomínek.
5. Připomínky
V rámci ceny získáte 1 revizi, tedy zapracování připomínek. Pokud se vám nebude líbit věta, slovo či odstavec, stačí v dokumentu přidat komentář a poslat mi text zpět.
Je to zároveň třetí kontrola, že nevypustíme nějakou hloupost. Text kontroluji já, korektorka a vy.
Svět koupelny
Popisky produktů
Pro Svět koupelny jsem psala 3 roky a 1 měsíc a byla to krásná spolupráce. Mým úkolem bylo polské popisky změnit v prodejní české, s klíčovými slovy.
Musela jsem se zorientovat v materiálech, použitích, ale i obavách. Netušili byste, jak se zákazníci bojí černých baterií či vodního kamene.
Výsledek spolupráce:
„Rád bych vyjádřil naši velkou spokojenost s prací paní Bc. Michaely Hakenové při přípravě popisů produktů pro náš eshop. Od prvního kontaktu byla Michaela velmi profesionální a vstřícná. Její schopnost porozumět našim potřebám a cílové skupině zákazníků se odrazila ve vysoce kvalitních popisech, které nejen informují, ale také dobře prodávají.
Michaela se důkladně seznámila s našimi produkty, což jí umožnilo vytvořit texty, které jsou nejen poutavé, ale také optimalizované pro vyhledávače. Její kreativní přístup a pečlivá pozornost k detailům výrazně přispěly k celkovému zlepšení našeho eshopu.
Děkujeme paní Hakenové za její vynikající práci. Určitě ji doporučujeme i ostatním, kteří hledají kvalitní a profesionální službu.“ Ladislav Žák, jednatel
Realizace: 2021 až 2024 svet-koupelny.cz
Ukázky popisků produktů
Tasty Coffee
Popisky produktů
„Spolupráci s paní Hakenovou jsme začali na počátku našeho projektu s kávou, kde bylo zadání pro copywritera vytvoření popisku produktu. Paní Hakenová pro nás připravila popisy produktu kdy dokonale vystihla popis káv. Popisky jsou velmi přehledně a stručně napsány. Líbí se mi vystižení významu daných káv společně s výstižným popisem u daných produktu kterou slouží jako doplňkový prodej. Z celého našeho týmu Tasty coffee Vám tímto děkujeme za spolupráci.“
Realizace: 2022 tastycoffee.cz