SOS pomoc ke kampaním či webovým problémům

Zjistěte, proč u vás lidé neobjednávají

Máte vše nastavené, ale nic se neděje

Spustili jste reklamu, na web chodí hodně lidí, ale nikdo nekupuje? Nebo vám lidé odcházejí z košíku a vy netušíte proč?

Zavolejte SOS: něco mi nefunguje

Nemám autorskou slepotu, znám UX (použitelnost, přívětivost i best practices) a sestavuji i textuji prodejní stránky. A co víc, ročně jich projdu přes 400. Využijte mých zkušeností i nadhledu a odhalte, kde je zakopaný pes.

AlexandraStankova-prodejka
yoga-navrh(web)

Odhalte, co zákazníkům brání u vás nakoupit

Pro jaké situace je vhodná SOS: něco nefunguje?

Co potřebujete k SOS: něco nefunguje?

1.

Popis konverzní cesty

Do e-mailu mi popište celou svou situaci včetně toho, odkud přicházejí zákazníci a kterými stránkami procházejí. Připojte mi i relevantní čísla: například jaká je návštěvnost, konverze, míra opuštění stránky atp.

2.

Podklady

Každou část konverzní cesty podpořte podklady. K webu zašlete odkazy, z reklam vytvořte printscreeny (klidně i celé sestavy reklam a nastavení cílení). Pošlete vše, co je rozhodující. 

3.

Záznamy obrazovky

Záznamy za vás obstará Smartlook nebo Hotjar. Stačí free verze, je potřeba to nechat pár dnů zapnuté a pak mi dát do platformy přístup. Návod na instalaci: Smartlook a Hotjar. Je to jednoduché :D.

Máte vše? Napište mi

Na co se ptáte?

To garantovat nemohu. Nebudu vám slibovat zázraky ani zvýšení konverzí. Konverzní cesta je kombinací několika faktorů. Ať už ve správném nastavení reklam, přes texty, grafiku, až po důvěryhodnost celého webu.

Může se stát, že jednoduše nic nenajdu. Co ale získáte vždy, je zpětná vazba na prodejní stránku. Za ta léta, co dávám zpětné vazby jsem nenašla stránku, která by nešla vylepšit.

Koupí SOS: něco nefunguje získáváte přednostní pořadí. To znamená, že vás zařadím na aktuální den, případně na následující pracovní den. Je ale potřeba, abyste měli k dispozici záznamy obrazovky z Hotjaru nebo Smartlooku.

Nepotřebujete. Vyhodnotit konverzní cestu zvládnu i bez nich. Je ale potřeba zvážit, zda máte prostor pro nasazení Hotjar nebo Smartlook alespoň na pár dní. Pomůže nám to odhalit případné zmatené chování vašich zákazníků.

Pokud na vyhodnocení spěcháte a nemáte čas nasazovat zmíněnou platformu, napište mi to do e-mailu.

Případovka: Alexandra Staňková

Rozběhlá kampaň na SEO vánočního průvodce

Saša měla rozběhnutou kampaň na svůj adventní kalendář (doporučuji je skvělý). Reklama na FB frčela a návštěvnost prodejní stránky byla opravdu slušná. Konverze se ale pohybovala okolo 1 %, což je zatraceně málo. Co jsem udělala?

Protože lidé hodně skrolovali a málo četli, do cesty jsem doporučila použít obrázky. Ideálně grafy, které podpoří, že služba funguje.

Saša nastavila jednotné vyjadřování a dala informacím jasnou strukturu. Soutěž jsem doporučila vyjmout z odrážek a vytvořit jí banner.

Saša překopala téměř celou prodejku. Přidala grafy, obrázky před a po a textově upravila tak, aby všechny informace byly přehledné a jasné. 

Výsledek

Slova Saši:

„Miši, je to boží. Jsi nejvíc nejlepší a skvělá. Ve všem máš pravdu, počínaje prvním slovem. 

Saša nastavila jednotné vyjadřování a dala informacím jasnou strukturu. Soutěž jsem doporučila vyjmout z odrážek a vytvořit jí banner.

Chcete taky? Napište mi