Nastal čas vyladit váš e-shop
Budete překvapení, kolik chyb brání
zákazníkům v nákupu.
3 kroky k lepšímu e-shopu
1.
Analýza e-shopu
Chci se od něčeho odrazit a odhalit:
- chyby v použitelnosti,
- co odradí zákazníka od nákupu.
2.
Testování e-shopu
Zajímá mě pohled zákazníka a chci:
- najít 80 % nejzávažnějších chyb.
- otestovat funkčnost e-shopu.
Udělejte pro svůj e-shop něco víc
Kompletní vyladění e-shopu
Chci posunout, ale nevím jak.
- Potřebuji analýzu, co je špatně.
- Chci otestovat e-shop.
- Mít grafické návrhy pro představu i kodéra.
Copywriting
Texty pro e-shop.
- Chci jedinečné popisky produktů,
- potřebuji novou stránku o nás,
- Neobejdu se bez užitečných popisků kategorií.
Konzultace
Váhám a nevím jak:
- správně roztřídit produkty do kategorií,
- sestavit prodejní texty,
- upravit homepage nebo hlavní menu.
Proč od Míši?
Miluji přehledný a jednoduchý e-shop, kde se dozvím tolik informací o produktu, kolik potřebuji pro správné rozhodnutí. Proto se starám o to, abyste i vy takový e-shop měli.
Mou práci můžete sledovat ve Facebookové skupině E-shop a web, který prodává nebo na YouTube kanále, kde sdílím tipy a rady jak vyladit e-shop.
Odhalte se mnou zákoutí zákaznické zkušenosti (UX), poznejte, jak můžete zákazníkovi pomoci s výběrem a vytvořte hodnotné texty.
6 výhod pro vaše podnikání
Systematičnost
Procházím stránky od A do Z a nepřeskakuji nahodile jednotlivé prvky.
Jsem jednotlivec
Od počátku jednáte pouze se mnou. Vyhnete se nedorozuměním a přešlapům.
Jasná cena
Dopředu víte, kolik zaplatíte. Ať už v rámci dohody, cenové nabídky, či výběru konkrétního balíčku.
Zainteresovanost
Pokud narazím na něco, co mi nesedí nebo vám mohu pomoci i jinak, nebojím se to říct. Využívám svých kontaktů.
Dodržování termínů
Svou práci dodám v termínu, který vám sdělím dopředu. A jak řeknu, tak platí.
Jsem motivátor
Mé konzultace a analýzy mají jeden vedlejší účinek. Nenechají vás spát. Budete mít nesmírnou potřebu chybu okamžitě napravit.
Nahlédněte mi pod ruce a inspirujte se u mých projektů
VyspímeSe.cz
Kompletní vyladění e-shopu
Klient mě kontaktoval s tím, že jeho e-shop podle některých ohlasů působí neaktuálně. Rád by ho trochu posunul, vyladil a aktualizoval.
Začali jsme analýzou e-shopu, která odhalila závažné chyby, které bylo třeba ihned opravit. V první řadě potřeboval vidět, jak bych jednotlivé prvky změnila. Proto využil grafických návrhů doplněných o zadání pro kodéra. Ve druhé fázi jsem kontrolovala správné nasazení na web a samotnou funkčnost.
Realizace: 2022 vyspimese.cz
Světla-chytře.cz
Kompletní textace e-shopu
Tento projekt byl pro mne výzvou. Klient chtěl otextovat celý e-shop. Tématem byla tentokrát světla.
Kromě samotných popisků produktů jsem psala i 6 úvodních článků e-shopu, které umožňují zákazníkovi správně vybrat světla do různých druhů prostoru.
Realizace: 2021 svetla-chytre.cz