Obsahová strategie
Stárnete jen při pohledu na to, jak si web nebo e-shop stojí?
- Máte malou návštěvnost z vyhledávání?
- Neumísťujete se na předních pozicích na dané klíčové slovo?
- Musíte využívat hodně placené reklamy?
- Lidé o vás moc neví?

Změňte to. Čím dříve začnete, tím dříve se dostaví výsledky
- Chcete být ve vyhledávání výš?
- Získávat nového zákazníka přes vyhledávání?
- Snížit výdaje, které vkládáte do reklamy?
- Vytvořit kolem sebe komunitu lidí a dostat se tak do povědomí?
- Být napřed před konkurencí?

Obsahová strategie je perfektní pro dosahování dlouhodobých cílů
Co to je?
Obsahová strategie využívá principu nového SEO (optimalizace pro vyhledávače). Celý vtip je v tom, že tvoříte kvalitní obsah, který je užitečný pro lidi a tvoříte kolem své značky komunitu lidí.
Protože se obsah líbí lidem, líbí se i vyhledávačům. A vy jste rázem výš ve výsledcích vyhledávání. Více lidí chodí na vaše stránky a uskutečňuje akci (nákup, kontaktování, objednávka). Nemusíte vynakládat tolik finančních prostředků na reklamu. Ano, je to běh na delší trať, ale co je lepší? Dát do reklamy 7.000 Kč ročně nebo získávat návštěvnost zdarma?
K čemu vám bude?
- Zvýšení návštěvnosti stránek z vyhledávání.
- Snížíte vynaložené prostředky na reklamu.
- Zjistíte, jaký vytvářet obsah a kde ho prezentovat. Včetně témat na články, videa apod.
- Budete mít texty, které prodávají.
- Budete vytvářet obsah, který zajímá vaší cílovou skupinu.
- Přilákáte svou cílovou skupinu, zaujmete je a zapojíte.
- Podklady pak mohou využívat i jiné profese. Např. grafici, copywriteři atp.
Co zahrnuje obsahová strategie?
Společně vypracujeme jednotlivé části obsahové strategie, které na sebe navazují a vzájemně se doplňují. Získáte tak absolutní přehled ve svém podnikání.
Jednotlivé části lze sestavit zvlášť např. pro tvorbu textů.
Části obsahové strategie
- Kdo jste?
- Jaký máte produkt a jaké má výhody (USP)?
- Jaká je vaše konkurence?
- Jaký máte cíl?
- Jaká je vaše cílová skupina (persona)?
- Jak se chová váš zákazník při nákupu?
- Zkontrolujeme web. Je obsah dostatečný a srozumitelný? Je web intuitivní a jednoduchý?
- Sestavíme, jaký obsah budeme zveřejňovat.
- Kde budete propagovat obsah a jak?
- Sestavíme publikační plán.
- Vše změříme a vyhodnotíme.

Kolik to stojí?
Jednotlivá část obsahové strategie
2.450 Kč
Stanovení jedné části obsahové
strategie. Např.
- Kdo jste?
- Produkt a jeho výhody (USP)
- Konkurence
- Stanovení cílové skupiny
- Kdo je váš zákazník?
- Stanovení nákupního chování
- Publikační plán a kde se prezentovat?
Obsahová strategie
od 10.000 Kč
Kompletní obsahová strategie.
Cena se stanovuje individuálně podle projektu.