Proč přijít na workshop Jak má vypadat detail produktu?
Detail produktu. Místo, kde se lidé rozhodují, zda u vás nakoupí či ne. V mnoha případech se nerozhodují jen o tom, zda je pro ně produkt vhodný. Hledají více informací, nenajdou cenu nebo nemohou najít tlačítko. Ano, i takové případy jsou.
Na workshopu odhalíte taje detailu produktu. Co mít jako základ, co doplnit navíc a jaké chyby potkávám ve vodách e-shopů. Vyladíte detail produktu na maximum.
Objevte detail produktu, jak ho neznáte. Objevíte:
1.
Základní prvky detailu produktu
Co mít v detailu produktu jako základ. Jak má každý prvek vypadat a kde má být umístěn. Zaměříme se na záludnosti fotek od výrobce a rozklíčujeme nejlepší zobrazení variant produktu.
2.
Nadstandartní prvky detailu produktu
Co mít navíc v detailu produktu. Jaký prvek dává pomyslnou třešničku na dortu, kterou předběhnete konkurenci. Jaké související produkty zobrazovat a kolik.
3.
Příklady chyb v detailu produktu z praxe
Na příkladech z praxe zjistíte co nedělat a na co si dát pozor.
Jak to bude probíhat?
Záznam je k dispozici
do 30.8.2024.
Délka:
1 hodina a 40 minut
Pro koho?
Všichni e-shopaři
Povinně zveřejňované informace
- Formát: video
- Video se zobrazí přímo ve vašem prohlížeči. Ten je třeba mít aktualizovaný na nejvyšší úroveň.
- Používání: Kliknutí na tlačítko play spustíte video.
- Dodání: jednorázově
- Způsob dodání: e-mailem získáte odkaz na video
- Záznam je v nejnovější verzi
- Aktualizace nejsou součástí ceny
- Workshop je bez podpory
Další workshopy
Jak psát články aneb zaměříme se na vyhledatelnost (SEO)
Záznam workshopu
ihned k dispozici